Palvelumuotoiluopas – Ensimmäiset askeleet asiakaskeskeiseen viestintään

Palvelumuotoilu on viestijöiden ja markkinoijien uusi paras ystävä. Sen avulla yritykset ja organisaatiot pääsevät irti me-keskeisestä oman sanoman toitottamisesta ja pystyvät ymmärtämään, mikä asiakkaita ja muita tärkeitä sidosryhmiä aidosti kiinnostaa.

Vuoden 2018 aikana pilotoimme palvelumuotoilun hyödyntämistä viestinnän kehittämiseen monissa eri projekteissa hyvin erilaisten asiakkaiden kanssa. Pääsimme hyödyntämään palvelumuotoilun lähestymistapaa ja menetelmiä muun muassa brändien kehittämisessä, asiakasviestinnän parantamisessa, sisäisen viestinnän päivittämisessä ja verkkopalveluiden konseptoinnissa. Hyödyntämisen mahdollisuudet ovat lähes loputtomat.

Olemme iloisia, että voimme nyt jakaa kanssasi oppaan, joka on ensimmäinen koosteemme tähän mennessä keräämistämme kokemuksista. Pääset oppaan digiversioon täältä:


Toivotamme sinulle antoisia lukuhetkiä.

PS. Opas on saatavina myös painettuna versiona. Mielellämme lahjoitamme sinulle myös sellaisen, kun tapaamme kasvokkain! Jos haluat jutella kanssamme palvelumuotoilun mahdollisuuksista, lähetä yhteydenottopyyntö osoitteeseen sales@kaikuhelsinki.fi.

Lähetä alla olevalla lomakkeella kommenttisi oppaasta ja esitä toiveita seuraavan oppaan sisällöstä: