Työkaverin paikka vapaana asiakkuuksista vastaavalle viestintäkonsultille

13.12.2018

Onko sinulla jo muutama vuosi kokemusta työstä viestinnän parissa ja olet nyt valmis ottamaan lisää vastuuta? Oletko Kaiun uusi asiakkuuksista vastaava viestintäkonsultti?

Asiakastyytyväisyys on sinulle sydämenasia, ja samalla olet valmis huolehtimaan tekemisen kannattavuudesta. Pidät useita lankoja sotkeentumatta käsissäsi. Tärkeää on myös, että haluat innostaa muut asiakastiimiläiset parhaimpaansa. Välillä väläytät kynsiäsi esimerkiksi tekstien parissa.

Etsimme juuri sinua, jos jaat intohimomme tehdä asiakkaistamme kiinnostavimpia. Tule kanssamme kehittämään hyviä ideoita ja oivaltavia tapoja kertoa asiakkaistamme. Tietenkin niin, että meillä on samalla kivaa töissä. Työkalujamme ovat media- ja someviestintä, palvelumuotoilu, sisältömarkkinointi, vaikuttajaviestintä, koulutus ja valmennus sekä konsultointi.

Tehtäviäsi olemme valmiita kehittämään vahvuuksiesi suuntaan – kerro siis meille, mihin olet matkalla ja mikä on sinun viestinnällinen intohimosi. Me tarjoamme sinulle paikan kehittyä eteenpäin yhä paremmaksi ja viedä osaamisesi uudelle tasolle.

Noin kolmenkymmenen hengen porukkamme tekee kunnianhimoisesti viestintää, mutta osaa samaan aikaan pitää hauskaa. Meillä kouluttautuminen on osa työtä, jaamme lisäksi osaamista koko työpaikan yhteisillä torstailounailla ja järjestämme useamman kerran vuodessa yhteisen kehittymispäivän. Välillä käymme alakerran Urkissa ”yksillä”, suuntaamme joogaan tai luikautamme lauluja karaokessa. Jos järjestämme työtapoja uusiksi, otamme koko porukan mukaan ja teemme sen yhdessä.

Kaikulaiset illassa italialaisessa villassa

Kuulostaako sinun paikaltasi? Kysy lisätietoa asiakkuusjohtajaltamme Inari Anttilalta ke 19.12. klo 9-11 tai pe 21.12. klo 11-13 puhelimitse tai WhatsAppissa numerossa 043 824 0090 ja kerro kiinnostuksestasi ja osaamisestasi palkkatoiveineen viimeistään su 6.1.2019 osoitteeseen rekry@kaikuhelsinki.fi.

Meiltä on viiden minuutin matka suppaamaan!

Psst! Meistä voit urkkia lisätietoja mm. näistä kanavista:

Kaiku Helsingin blogi

Instagram

LinkedIn

Twitter


Tutustu myös muutamiin asiakas-caseihimme:

Mikä jeesaa, kun kaksi yrityskulttuuria sulautetaan yhteen? Arvot ja läpinäkyvyys nostettiin kulmakiviksi Scandicin integraatioviestinnässä

Näin teimme suunterveydestä kansallisen ilmiön yhdessä Oral Hammaslääkärien kanssa

Hyvä someohje kannustaa henkilöstöä askel askeleelta – Case Senaatti-kiinteistöt

Viestintävaltameren kiinnostavimmat vinkit, caset ja ilmiöt:

Tilaa Kaikuluotain-uutiskirje