Jokainen asiakas on ainoa

26.06.2013

Pete Saarnivaara

”En halua edes ajatella, kuinka monta muuta asiakasta ja projektia heillä on. Silti meistä tuntuu aina, että olemme heidän ainoa asiakkaansa.”

Palaute tuli tällä viikolla asiakkaalta, joka kommentoi heidän viestintäänsä tekevää Kaiun tiimiä.

Palaute sisältää ison viisauden.

Jokainen asiantuntijapalvelujen tarjoaja haluaa olla asiakkaalle kumppani ja sparraaja. Itse olemme alkukesän aikana tehneet koko porukalla töitä tunnistaaksemme entistäkin paremmin, mistä haluamamme asiakaskokemus syntyy. Me haluamme olla kumppani, jolta asiakas saa hyvää ideointia ja sparrausta ja jonka kanssa toimiminen kasvattaa myös asiakkaan omaa osaamista.

Kumppanuuteen liittyy muillakin elämänalueilla kokemus siitä, että tuo ihminen on tuossa juuri nyt vain minua varten. Asiantuntijapalveluissa se tarkoittaa, että jokaisen asiakkaan pitää saada kokea olevansa se ainoa.

kuva Flickr-käyttäjältä dust&scratches (Creative Commons)

Tilaa Kaiku Helsingin uutiskirje:

TILAA