Fonecta ja Kaiku Helsinki käynnistävät viestintäyhteistyön – yhdessä markkinoinnista kerrotaan käytännönläheisesti

Kaiku Helsinki

15.02.2019

Fonecta ja Kaiku Helsinki ovat aloittaneet viestintäyhteistyön. Yhteistyön tavoitteena on selkeyttää Fonectan profiilia markkinoilla ja nostaa yhtiön tunnettuutta Suomen kattavimpana digitaalisen markkinoinnin palvelutalona. Fonecta valitsi Kaiku Helsingin kumppanikseen viestintätoimistokilpailutuksessa.

”Fonectalla on Pohjoismaiden parasta osaamista usealla markkinoinnin osa-alueella ja ainutlaatuisen tarkkaa kohdennustietoa yrityskentästä. Tämä osaaminen antaa erinomaisen pohjan viestinnälle. Meidän tehtävämme on avata markkinoinnin mahdollisuuksia suomalaisyrityksille ja rakentaa Fonectalle positiota markkinoinnin selkiyttäjänä”, Kaiku Helsingin asiakkuusjohtaja Ville Lehtovirta sanoo.

Fonecta on digitaalisen markkinoinnin palvelutalo, joka tarjoaa pienille ja keskisuurille yrityksille Suomen laajimman valikoiman markkinoinnin työkaluja. Fonecta tarjoaa asiakkailleen tietoa markkinoista ja asiakkaiden kiinnostuksista ja käytännön apua tekemiseen aina asiakasrekisterin analysoinnista kotisivuihin.

”Me Fonectalla haluamme kirkastaa monimutkaista markkinoinnin kenttää ja auttaa suomalaisia yrityksiä tekemään markkinointiaan suunnitelmallisesti ja tavoitteellisesti. Kaiun kanssa tekemämme yhteistyön tärkein tavoite on hälventää markkinointiin liittyvää epävarmuutta kertomalla markkinoinnista käytännönläheisesti”, Fonectan markkinointi- ja viestintäpäällikkö Kirsi Leminen kertoo.

Fonectan profiilia vahvistetaan kiinnostavuusmuotoilulla

Fonectan ja Kaiku Helsingin viestintäyhteistyön tavoitteena on vahvistaa entisestään mielikuvaa Fonectasta suomalaisten yritysten markkinointikumppanina ja markkinoinnin selkiyttäjänä. Työkaluna käytetään ennen kaikkea kiinnostavuusmuotoilua eli asiakaslähtöistä lähestymistä siihen, millainen viesti sidosryhmiä kiinnostaa.

”Halusimme intohimoisesti viestintään suhtautuvan, proaktiivisen kumppanin, joka kykenee tuomaan pöytään raikkaita ideoita. Kaiun esittämät ajatukset istuivat erittäin hyvin Fonectan tarpeisiin ja yhteinen sävel ja näkemys etenemisestä löytyivät nopeasti”, Leminen jatkaa.

Yhteistyö sisältää viestinnän strategisen suunnittelun ja kiinnostavuusmuotoilun lisäksi viestinnän käytännön toteutusta, valmennuksia ja mediaviestintää.

Lisätietoja:

Kirsi Leminen
markkinointi- ja viestintäpäällikkö
p. 050 466 4410
kirsi.leminen@fonecta.com

Ville Lehtovirta
Asiakkuusjohtaja
p. 050 3466 946
ville.lehtovirta@kaikuhelsinki.fi

Lisää tietoa Fonectan markkinointipalveluista: www.fonecta.fi/yrityksille

Fonecta tarjoaa yrityksille tehokkaat digitaaliset ratkaisut verkosta löytymiseen, markkinointiin sekä parempaan asiakasymmärrykseen. Palveluvalikoima kattaa kaikki ostoprosessin eri vaiheet aina mielenkiinnon herättämisestä ostoon ja sitouttamiseen. Fonectan missio on auttaa suomalaisia yrityksiä parantamaan digitaalista kilpailukykyään. Fonecta työllistää viidellä paikkakunnalla yhteensä n. 350 asiantuntijaa, jotka palvelevat 36 000 yritysasiakasta ympäri Suomen.

Kaiku Helsinki on valmentava viestintätoimisto. Tavoitteenamme on tehdä asiakkaistamme kiinnostavimpia omassa kategoriassaan. Teemme sen palvelumuotoilulla, valmentamalla, vaikuttavalla suhdetyöllä ja kiinnostavilla sisällöillä. Haluamme kaikessa toiminnassamme vahvistaa asiakkaittemme osaamista. Liikevaihtomme vuonna 2018 oli noin 2,9 miljoonaa euroa. www.kaikuhelsinki.fi

Viestintävaltameren kiinnostavimmat vinkit, caset ja ilmiöt:

Tilaa Kaikuluotain-uutiskirje