Toimimme osana yhteispohjoismaista Northern Link PR -toimistoketjua.

Laajemmin kansainvälistä viestinnän tukea tarjoavat Grayling PR ja Hotwire PR.

Kaiku Helsinki TwitterissäKaiku Helsinki FacebookissaKaiku Helsinki LinkedInissä

Numeroista tarina

Valmennus, joka auttaa yritysjohtoa ja asiantuntijoita saamaan viestinsä perille. Tee numeroista tarina, vakuuta yleisösi!
 

Vain 195 €! (Sis. alv.)
 

Osta nyt!


Kysyttävää? Ota yhteyttä: jouko.marttila@kaikuhelsinki.fi

 

markkinointiviestintä

suomi
Käyttäjän Tiina Hosiokoski kuva
suomi

Nappasimme voiton MTL ry:n Communications Awards -kisassa. Oral Hammaslääkäreiden strategian jalkautus -työmme palkittiin parhaana sisäisen viestinnän toteutuksena. Tiukka raati perusteli palkintoa näin: "Strategiaviestinnän haastavassa lajissa luotettiin vuorovaikutuksen voimaan ja siihen, että tuodaan strategia mahdollisimman lähelle jokaisen työntekijän arkea."

Share/Save
Käyttäjän Salla Syrman kuva
suomi

Kaiun innovatiivinen KonKaiku-tekstinsiivousmenetelmä mullistaa tekstisi – ja elämäsi.

Share/Save
Käyttäjän Tiina Hosiokoski kuva
suomi

Enää ei riitä, että vastailet yleisöllesi. Jotta saat yleisön ylipäätään keskustelemaan, sinun pitää vaikuttaa.

Share/Save
Käyttäjän Jouko Marttila kuva
suomi

Viestinnän ammattilaiset vääntävät kättä siitä, voiko kaupallisia tiedotteita julkaista sellaisenaan, vai murentaako se journalismia.

Kipakka keskustelu käynnistyi Julkisen sanan neuvoston puheenjohtajan Elina Grundströmin kolumnista, jossa hän arvosteli toimittajia tiedotteiden kopioinnista. Grundströmin mukaan kaupallinen tiedote muuttuu kopioitaessa piilomainonnaksi, vaikka tiedotusväline ei saa siitä penniäkään.

Share/Save
Käyttäjän Tiina Hosiokoski kuva
suomi

”Onko se sisältömarkkinointi sama asia kuin ennen oli advertoriaalit?” Olen kuullut tämän kysymyksen lukuisia kertoja. Ei, ei se ole. Sisältömarkkinoinnille on toki määritelmiä, mutta käsitteenä se on joka tapauksessa laaja ja ei kovin yksiselitteinen.

Itse en edes yritä määrittää sisältömarkkinointia liian tiukasti.

Share/Save
Käyttäjän Petteri Puustinen kuva
suomi

Data on nykyisin arjen keskiössä. Viestintä, liikkuminen ja jopa asuminen alkavat kaikki perustua käyttäjän tuottamaan dataan ja sen hyödyntämiseen. Datan merkityksen kasvaessa kansalaisista on tullut myös kriittisempiä, tietoisempia ja varovaisempia.

Share/Save
Käyttäjän Petteri Puustinen kuva
suomi

Video on nykyisin niin määräävä osa kaikkea markkinointiviestintää, että on helppoa unohtaa, että esimerkiksi YouTube aloitti toimintansa vasta vuonna 2005 ja Netflix toi streamauksen DVD-vuokrauksen rinnalle vasta vuonna 2007.

Markkinointiviestinnän tekijät kipuilevat edelleen sen kanssa, miten saada online-videoita katsovan yleisön huomio.

Share/Save

Sivut

Tilaa syöte RSS - markkinointiviestintä