Toimimme osana yhteispohjoismaista Northern Link PR -toimistoketjua.

Laajemmin kansainvälistä viestinnän tukea tarjoavat Grayling PR ja Hotwire PR.

Kaiku Helsinki TwitterissäKaiku Helsinki FacebookissaKaiku Helsinki LinkedInissä

Numeroista tarina

Valmennus, joka auttaa yritysjohtoa ja asiantuntijoita saamaan viestinsä perille. Tee numeroista tarina, vakuuta yleisösi!
 

Vain 195 €! (Sis. alv.)
 

Osta nyt!


Kysyttävää? Ota yhteyttä: jouko.marttila@kaikuhelsinki.fi

 

markkinointi

suomi
Käyttäjän Salla Syrman kuva
suomi

Tarjoiletko yleisöllesi kuoret vai sisällön? Kumpaa mietit ensin?

Share/Save
suomi

Ihmisten työskentelytavat saavat mielestäni olla pitkälle jokaisen omien mieltymysten mukaisia. Kaikkea ei tarvitse tai voi prosessikaavioida. Yhteistyön tekemisen tapoja, kuten muitakin työyhteisötaitoja, voi kuitenkin kehittää.

Share/Save
Käyttäjän Laura Vuorio-Kuokka kuva
suomi

Näillä KonSome-vinkeillä siivoat somesi kesäterään.

Share/Save
Käyttäjän Kaiku Helsinki kuva
suomi

Pohjoismaiden suurin hotelliketju ja Suomen markkinajohtaja Scandic Hotels Oy on valinnut uudeksi viestintäkumppanikseen Kaiku Helsingin. Scandic on menestynyt erinomaisella asiakaskokemuksella ja haluaa tuottaa asiakkailleen myös entistä kiinnostavampaa sisältöä.

Scandicin ja Kaiku Helsingin yhteistyösopimukseen sisältyvät ulkoisen viestinnän suunnittelu sekä viestinnän kiinnostavuusmuotoilu, ideointi ja toteutus.

Share/Save
Käyttäjän Sanna Puutonen kuva
suomi

Sisältö- ja vaikuttajamarkkinointifestivaali Ping Helsinki kokosi viikko sitten Helsingin Clarion-hotellin täyteen #businesshippejä ja #contentguruja.

Share/Save
suomi

Kun olen kertonut lähipiirilleni, että työpaikallani pidetään kuukauden kaveri -kilpailua, kehutaan kollegoita työpaikan somessa ja eräs aamu jopa katsoimme majavadokumenttia yhdessä, he ovat ihmetelleet, mikä tuollainen työpaikka on. Tiukan työnteon lisäksi Kaiussa on hyvä fiilis. Teemme yhdessä muutakin kuin duunia.

Share/Save
Käyttäjän Salla Syrman kuva
suomi

Kirjoittamista oppii kirjoittamalla ja saamalla palautetta – ei lukemalla ohjeistuksia tai yleisluontoisia vinkkejä.

Share/Save

Sivut

Tilaa syöte RSS - markkinointi