Toimimme osana yhteispohjoismaista Northern Link PR -toimistoketjua.

Laajemmin kansainvälistä viestinnän tukea tarjoavat Grayling PR ja Hotwire PR.

Kaiku Helsinki TwitterissäKaiku Helsinki FacebookissaKaiku Helsinki LinkedInissä

Numeroista tarina

Valmennus, joka auttaa yritysjohtoa ja asiantuntijoita saamaan viestinsä perille. Tee numeroista tarina, vakuuta yleisösi!
 

Vain 195 €! (Sis. alv.)
 

Osta nyt!


Kysyttävää? Ota yhteyttä: jouko.marttila@kaikuhelsinki.fi

 

kirjoittaminen

suomi
Käyttäjän Salla Syrman kuva
suomi

Vuosi sitten kokosin kaikulaisten ikimuistoisimmat typot blogipostaukseksi ja sain palautteena ryöpyn tosielämän tarinoita osoittamaan, että kirjoittavalle todellakin sattuu. Tässä saamieni vastakusien satoa.

Share/Save
Käyttäjän Salla Syrman kuva
suomi

Kirjoittamista oppii kirjoittamalla ja saamalla palautetta – ei lukemalla ohjeistuksia tai yleisluontoisia vinkkejä.

Share/Save
Käyttäjän Salla Syrman kuva
suomi

Mitä jos harkitsisit yritysbloggaamista puhtaasti itsekkäistä syistä – omat lehmät reilusti ojassa? Hienoa, että koko yritys hyötyy, mutta what’s in it for me?

Share/Save
Käyttäjän Salla Syrman kuva
suomi

Typopirulainen näyttäytyy silloin, kun vähiten odotat. Sillä on yliluonnollinen kyky piiloutua pisteiden tai pilkkujen taakse oikolukemisen ajaksi ja tulla esiin vasta silloin, kun esimiehesi katsoo tuotostasi.

Share/Save
Käyttäjän Petteri Puustinen kuva
suomi

Kertaus osasta 1:

Edustat Huippisteknologia Oy:tä. Sait kollegaltasi, myyntijohtaja Make Makkoselta tehtäväksesi tehdä ”case-referenssitarinan” sökötinjärjestelmästä, jonka olette toimittaneet asiakkaallenne Vekkuli Systems Oy:lle . Haastattelit ensin omasta firmastasi asiakasvastaava Sofokles Raaputinta, sitten asiakaan edustaja Venla Gifflaren-Vekkulia. Olit valmistellut kysymyksesi huolellisesti ja teit kattavat muistiinpanot haastateltavien puheista.

Seuraava askel olisi kirjoittaa julkaisukelpoista sisältöä. Sellaista, jonka kehtaatte laittaa verkkosivuillenne, julkaista uutiskirjeessänne, pakata myyntihärkien salkkuihin asiakaskäynneille ja jakaa kontakteille somessa.

Share/Save
Käyttäjän Salla Syrman kuva
suomi

Kirjallisen Viestinnän Kauhukammiossa olemme tähän mennessä ajaneet kapulakielen sanahirviöt päivänvaloon ja laittaneet laiskat adjektiivit töihin lunastamaan paikkansa tekstissä. Nyt pakotamme kammion ahmatit laihdutuskuurille.

Share/Save
Käyttäjän Salla Syrman kuva
suomi

Tervetuloa takaisin Kirjallisen Viestinnän Kauhukammioon. Viime kerralla ajoimme päivänvaloon kammiota terrorisoivat sanahirviöt. Nyt tutustumme perimmäiseen nurkkaan, jonka katsominenkin haukotuttaa heti. Millaista porukkaa on paikalla?

Joustava, kustannustehokas ja optimaalinen pelaavat korttia. Monipuolinen, haastava ja kiinnostava makaavat fatboyn päällä ja syljeskelevät kattoon. Asiakaslähtöinen, kokonaisvaltainen ja innovatiivinen eivät tee mitään. Paras istuu baarijakkaralla ja nauttii ihailusta. Saanko esitellä: laiskat adjektiivit!

Share/Save

Sivut

Tilaa syöte RSS - kirjoittaminen