3 ideanikkaria, 21 työmuurahaista, 80 mediajuttua, 100 päättäjää

24.09.2013

Pete Saarnivaara

Kaiku Helsingin Kielletty maailma -kampanja herätti alkusyksyllä keskustelua järkevän päätöksenteon periaatteista.
Yhteensä 2 viikkoa Suomea kiertäneen elämyksellisen näyttelyn aikana 16 vaikuttajaa osallistui väittelyyn. Kiertueen päätteeksi järjestettiin 1 eduskuntatilaisuus. Kampanjasta syntyi 3 tutkimusta, 8 tiedotetta ja yli 80 juttua mediaan. Se tavoitti suoraan lähes 100 päättäjää ja median välityksellä karkealta arviolta joka 3. suomalaisen. Kielletyssä maailmassa oli mukana 7 yhteistyökumppania, joita ilman mitään ei olisi saatu tapahtumaan. Ajatus kampanjasta syntyi alun perin Kaiun yhteiskunnallisen viestinnän tiimissä, 3 ideanikkarin päässä, mutta lopulta koko 21 kaikulaisen porukka oli tavalla jos toisella mukana – jokainen ainakin ydinryhmän henkisenä tukena.
Näistä luvuista voi päätellä, että takana on melkoinen urakka! Luvut eivät kuitenkaan kerro tärkeintä, eli tunnelmaa kampanjan aikana. Kiitos Juhon ja Ismon, kampanjaan pääsee tutustumaan nyt eläväisemminkin. Sukella Kiellettyyn maailmaan klikkaamalla kuvaa:

Kaiku Helsinki: Kielletty maailma 2013

Tilaa Kaiku Helsingin uutiskirje:

TILAA